YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace – Bc. Barbora MATĚJOVCOVÁ
Bc. Barbora MATĚJOVCOVÁ
Master's thesis
YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace
YouTube and Instagram as a marketing communication tools
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na téma "YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace". Hlavním cílem byla analýza a zhodnocení vnímání influencer marketingu uživateli sociálních sítí z generací X, Y a Z, jinak řečeno, jaký vliv mají influenceři na jejich nákupní chování. K řešení tohoto problému bylo využito dotazníkové šetření metodou CAWI, jelikož umožňovalo přesné zacílení výzkumu …viacAbstract:
The submitted thesis is focused on the topic of "YouTube and Instagram as a marketing communication tools". The main objective was to analyze and evaluate the perception of influencer marketing by social media users from generations X, Y and Z, ie how big influence influencers have to their purchase behaviour. The CAWI survey method was used as it allowed the research to be targeted precisely to the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATĚJOVCOVÁ, Barbora. YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Pozitivní využití diváckého dosahu na platformách Instagram a Youtube
Petra Eisenkolbová