Marketingová strategie EZS, s. r. o. – Anna ERBENOVÁ
Anna ERBENOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie EZS, s. r. o.
Marketing strategy of EZS, s. r. o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Analýza marketingové strategie EZS, s. r. o." je provedení analýzy firmy a úrovně marketingu. Po provedení analýzy a zjištění nedostatků je na řadě navržení možných řešení a zlepšení v této oblasti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je tvořena souborem kapitol, ve kterých jsou popsány pojmy jako marketing, marketingové plánování a řízení, vize, komplexní analýza …víceAbstract:
The object of this thesis "Analysis of marketing strategy EZS, Ltd." is analysis of the firm and analysis of marketing level. After doing all the research and finding shortcomings, we are up to suggest options to improve this area. This work is divided into two parts. The first one is created by chapters, in which are described terms like marketing, marketing planning and management, visions, complex …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ERBENOVÁ, Anna. Marketingová strategie EZS, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor