Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy – Bc. Jitka JŮDOVÁ
Bc. Jitka JŮDOVÁ
Diplomová práce
Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy
Experience pedagogy in teachings of languages in waldorf education
Abstract:
This master thesis focuses on experience-pedagogy at Walldorfschool and its possibilities in the framework of traditional schooling.Abstract:
Diplomová práce se zabývá prvky zážitkové pedagogiky ve waldorfské škole. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V první teoretické části definuje cíle a principy zážitkové pedagogiky a waldorfské školy. V druhé praktické části jsou zpracovány hodiny němčiny v jednotlivých ročnících základní školy, tedy od 1. do 9. třídy. Zde je pozornost zaměřena na metody a obsah hodiny a také na prvky …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Salcmanová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JŮDOVÁ, Jitka. Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / NJ-Dě
Práce na příbuzné téma
-
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Hudba a písně ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka - jedna z možností aktivizace žáků
Jana Hrbáčková -
Možnosti využití filmu ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Barbora Kameníková -
Nácvik výslovnosti v kontextu výuky němčiny jako dalšího cizího jazyka po angličtině
Alena NECHVÁTALOVÁ -
Jazykové biografie žáků s odlišným mateřským jazykem a jejich odraz ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Kateřina DOLEŽALOVÁ -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková