Tvorba nových výukových materiálů fyziologie rostlin pro základní a střední školy – Bc. Veronika Adamíková
Bc. Veronika Adamíková
Diplomová práce
Tvorba nových výukových materiálů fyziologie rostlin pro základní a střední školy
Creation of new plant physiology teaching materials for basic and secondary schools
Anotace:
V prvních částech diplomové práce je charakterizován systém vzdělávání v České republice. Vzdělávací soustava je zde stručně popsána nejdříve z obecného pohledu, poté se zaměřením na výuku fyziologie rostlin. Dále jsou zde vysvětleny některé pojmy, které jsou důležité pro pochopení průběhu vzdělávacího procesu. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit nové materiály pro obohacení výuky fyziologie …víceAbstract:
In the first part of this thesis, a system of education in the Czech Republic is characterized. The system is briefly described in general terms and then focused on plant physiology teaching. Some concepts that are important for understanding of the educational process are also explained. The main objective of this thesis is to create new materials for enriching the teaching of plant physiology. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/epp33/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Hana Cempírková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství biologie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Fyziologie rostlin ve výuce biologie na všech stupních škol v ČR
Veronika Adamíková -
Interaktivní výuka fyziologie rostlin na středních školách
Lukáš DUBROVSKÝ -
Fotosyntéza terestrických rostlin jako téma na 2. stupni základních škol
Nikola BOHÁČOVÁ -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
The role of a teaching assistant in a primary school classroom
Romana Halíková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá