Inkluzivní vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra – Veronika ŠKUTOVÁ
Veronika ŠKUTOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra
Inclusive education of a pupil with a autistic spectrum disorder
Anotace:
Inkluzivní vzdělávání je fenoménem posledních let a významným krokem kupředu. Bakalářská práce se bude věnovat vymezení základní terminologie inkluzivního vzdělávání, současných legislativních východisek, základních principů, tzv. podpůrných opatření, ale také vymezení poruch autistického spektra, jejich etiologii, triádě problémových oblastí. Také se bude věnovat edukací děti s poruchami autistického …víceAbstract:
Inclusive Education is a phenomenon of recent years and really a huge step forward. The bachelor Thesis will focus on defining the basic Terminology of inclusive Education, current legislative bases, basic principles, so-called support measures, but also the definition of autistic spectrum disorders, their etiology, the triad of problem areas. Not only education of Children with autistic spectrum disorders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKUTOVÁ, Veronika. Inkluzivní vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Inkluzivní vzdělávání žáka s Dětským autismem v základní škole
Iveta PECEKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem v základní škole
Kateřina Čelůstková -
Inkluzivní vzdělávání na středních školách
Edita Pattová