Učitel učněm: zkušenost učitelů s mentoringem – Bc. Lukáš Linha
Bc. Lukáš Linha
Master's thesis
Učitel učněm: zkušenost učitelů s mentoringem
Teacher as a Mentee: Teachers’ Experience with Mentoring
Abstract:
Diplomová práce „Učitel učněm: zkušenost učitelů s mentoringem“ v úvodní části nabízí základní vhled do problematiky učitelského vzdělávání a představuje základní pojmy a filozofická východiska. Empirická část práce se zaměřuje na analýzu a interpretaci živé zkušenosti učitelů základní školy, kteří jsou, a nebo byli, zapojeni do mentorského programu jako učni – mentee. Výzkum je založen na polo-strukturovaných …moreAbstract:
Diploma thesis „Teacher as a Mentee: Teachers’ Experience with Mentoring“ in its introduction provides an insight into the problematic of teachers‘ education and presents basic terms and philosophical foundations of this thesis. The empirical section is focused on the analysis and interpretation of lived experience of basic school teachers who are or were involved in mentoring program as a mentee. …moreKeywords
Učitel pedagog mentoring mentee mentor profesní rozvoj učitele zkušenostní učení mentoring ve školství učitelské vzdělávání zkušenost interpretativní fenomenologická analýza IPA Teacher educator teacher‘s profesional development experiential learning mentoring in education education of teachers experience Interpretative Phenomenological Analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ivd2l/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Výzkum významu témat evokovaných metodou PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact)
Jiří Závora -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ