Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image – Barbora Handlíková
Barbora Handlíková
Bakalářská práce
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Analysis of external communication of ŠKODA AUTO, a.s. with an emphasis on the corporate image
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační oddělení společnosti ŠKODA AUTO, a.s.s cílem analyzovat externí komunikaci společnosti s důrazem na firemní image.V teoretické části je čtenář uveden do marketingové komunikace s bližším zaměřením naPublic relations a firemní identitu. V praktické části jsou nejprve analyzovány komunikačníoddělení společnosti ŠKODA AUTO spolu s firemní identitou a strategií …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the communication departments of ŠKODA AUTO, a.s. toanalyze the company’s external communication with an emphasis on the corporate image.In theoretical part, the reader is introduced into marketing communications with a closedfocus on Public relations and corporate identity. In the practical part, the communicationdepartments of ŠKODA AUTO are analyzed along with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová