Barbora Handlíková

Bakalářská práce

Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image

Analysis of external communication of ŠKODA AUTO, a.s. with an emphasis on the corporate image
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační oddělení společnosti ŠKODA AUTO, a.s.s cílem analyzovat externí komunikaci společnosti s důrazem na firemní image.V teoretické části je čtenář uveden do marketingové komunikace s bližším zaměřením naPublic relations a firemní identitu. V praktické části jsou nejprve analyzovány komunikačníoddělení společnosti ŠKODA AUTO spolu s firemní identitou a strategií …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the communication departments of ŠKODA AUTO, a.s. toanalyze the company’s external communication with an emphasis on the corporate image.In theoretical part, the reader is introduced into marketing communications with a closedfocus on Public relations and corporate identity. In the practical part, the communicationdepartments of ŠKODA AUTO are analyzed along with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.