Konkurence v cestovním ruchu: hotely v historických objektech – Bc. Michal Steiner
Bc. Michal Steiner
Bachelor's thesis
Konkurence v cestovním ruchu: hotely v historických objektech
Competition in tourism: hotels in historic buildings
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na konkurenční prostředí v hotelovém průmyslu. Teoretická část se věnuje obecné charakteristice tématu. Praktická část se zabývá konkrétním prostředím pro subjekt Zámeček Klokočov s.r.o. V této části je porovnání dalších subjektů, které se zabývají stejnými službami jako vybraná společnost. Závěr se věnuje především vyhodnocení dané problematiky a doporučením pro lepší …moreAbstract:
The bachelour thesis focuses on the competitive environment in the hotel industry. The theoretical part deals with general characteristics of the subject. The practical part deals with a specific environment for the operator chateau Klokočov Ltd. This section is a comparison of other entities that deal with the same services as the selected company. The conclusion is primarily devoted to the evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/llrt0/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková