Miroslav KALETA
Bachelor's thesis
Firemní webová prezentace
Company Web Presentation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby webových stránek po stránkách grafického, obsahového a technicko-ergonomického zpracování. V teoretické části je obsa-žena taktéž analýza návštěvnosti a webového provozu a analýza optimalizace pro vyhledá-vače. V praktické části jsou vybranými metodami analyzovány webové stránky společnosti Fysiomed CS, a to po všech zmíněných stránkách jmenovaných …moreAbstract:
This bachelor thesis is concerned with creating web pages in terms of graphics, content and technical processing. In theoretical part is contained web-traffic analysis and search engine optimization analysis. In practical part is being analyzed web pages from Fysiomed CS company in terms that has been mentioned in theoretical part. Final result is synthesis of all used analysing methodes of web pages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALETA, Miroslav. Firemní webová prezentace. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová