Bc. Sára Tomková
Diplomová práce
Vstup nové značky na český trh
Entry of a New Brand on the Czech Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na český trh. Teoretická část je věnována literární rešerši, která zahrnuje zkoumání a definování pojmů spjatých s tímto tématem. Věnuje se oblastím jako je značka, brand building, strategické analýzy a marketingový výzkum. Praktická část je započata krátkým představením firmy a následně obsahuje tři na sebe navazující části. První je realizovaná formou …víceAbstract:
This master thesis deals with the entry of a new brand on the Czech market. The theoretical part is devoted to a literature search, which includes researching and defining concepts related to this topic. It deals with areas such as brand, brand building, strategic analysis and marketing research. The practical part starts with a short introduction of the company and then contains three interrelated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomková, Sára. Vstup nové značky na český trh. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Příprava online marketingové komunikační strategie vybrané firmy působící na polském B2C trhu.
Tomáš Wolf -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje
Jan Krejčí -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý