Bc. Sára Tomková

Diplomová práce

Vstup nové značky na český trh

Entry of a New Brand on the Czech Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na český trh. Teoretická část je věnována literární rešerši, která zahrnuje zkoumání a definování pojmů spjatých s tímto tématem. Věnuje se oblastím jako je značka, brand building, strategické analýzy a marketingový výzkum. Praktická část je započata krátkým představením firmy a následně obsahuje tři na sebe navazující části. První je realizovaná formou …více
Abstract:
This master thesis deals with the entry of a new brand on the Czech market. The theoretical part is devoted to a literature search, which includes researching and defining concepts related to this topic. It deals with areas such as brand, brand building, strategic analysis and marketing research. The practical part starts with a short introduction of the company and then contains three interrelated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomková, Sára. Vstup nové značky na český trh. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe