Phraseologismen in Werbetexten – Bc. Alena Slavíková
Bc. Alena Slavíková
Diplomová práce
Phraseologismen in Werbetexten
Phraseologism in advertisement texts
Abstract:
This dissertation concentrates on the use of fixed expressions in advertisements. The theoretical bases in the fields of phraseology as well as marketing communications are supplemented with the use of authentic examples from contemporary media. It was intentional that not only fixed expressions that were easy to translate were chosen, but also those, which presented difficulties for the translator …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou užití frazeologismů v reklamních textech. Teoretické poznatky z oblasti frazeologie a marketingové komunikace jsou doplněny vhodnými autentickými příklady ze současných médií. Záměrně nebyly vybrány pouze ty frazéry, které jsou jednoduché na překlad, ale i ty, které způsobují překladatelům obtíže. Tyto příklady byly analyzovány z překladatelského hlediska …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tpprf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Translation with Commentary : Popular scientific texts in medicine
Kristýna BOHÁČOVÁ -
Impact of Modern Translation Technology on Translation Practice and Copyright
David Krejčí -
Learner Translation Corpora in Translation Teaching: CELTraC Analysis and Applications
Kristýna Štěpánková -
Audiovisual translation: selected aspects of webinar translation from Czech into English
Martina HAMILTON -
Learner Translation Corpus: CELTraC (Czech-English Learner Translation Corpus)
Kristýna Štěpánková -
Video game translation in the Czech Republic - from fan translation to professionalism
Jiří Petrů -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary