Bc. Alena Slavíková

Diplomová práce

Phraseologismen in Werbetexten

Phraseologism in advertisement texts
Abstract:
This dissertation concentrates on the use of fixed expressions in advertisements. The theoretical bases in the fields of phraseology as well as marketing communications are supplemented with the use of authentic examples from contemporary media. It was intentional that not only fixed expressions that were easy to translate were chosen, but also those, which presented difficulties for the translator …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou užití frazeologismů v reklamních textech. Teoretické poznatky z oblasti frazeologie a marketingové komunikace jsou doplněny vhodnými autentickými příklady ze současných médií. Záměrně nebyly vybrány pouze ty frazéry, které jsou jednoduché na překlad, ale i ty, které způsobují překladatelům obtíže. Tyto příklady byly analyzovány z překladatelského hlediska …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta