Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec – Bc. Ivo KAŇOVSKÝ
Bc. Ivo KAŇOVSKÝ
Master's thesis
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Corporate Identity of the Zámecké Vinařství Bzenec Company
Abstract:
Tato práce se zabývá zhodnocením současného stavu corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec v jednotlivých systémech CI, v teoretické části provádí rešerši odborné literatury. a v závěru navrhuje projekt na zavedení žádoucího směru corporate identity na základě zjištěných poznatků.Abstract:
The subject of this graduate work is the evaluation of corporate identity of the ZVB company, its current status regards with specific CI systems.There is a subject publication research in theoretical part. The work offers eligible directions in corporate identity based on detected recognitions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŇOVSKÝ, Ivo. \textit{Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/le2on4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŇOVSKÝ, Ivo. Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Ocenění společnosti Zámecké vinařství Bzenec s.r.o.
Ondřej Beneš -
Rebranding společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Eva Bednářová -
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Jana Durďáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská