Bc. Ivo KAŇOVSKÝ

Diplomová práce

Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec

Corporate Identity of the Zámecké Vinařství Bzenec Company
Anotace:
Tato práce se zabývá zhodnocením současného stavu corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec v jednotlivých systémech CI, v teoretické části provádí rešerši odborné literatury. a v závěru navrhuje projekt na zavedení žádoucího směru corporate identity na základě zjištěných poznatků.
Abstract:
The subject of this graduate work is the evaluation of corporate identity of the ZVB company, its current status regards with specific CI systems.There is a subject publication research in theoretical part. The work offers eligible directions in corporate identity based on detected recognitions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAŇOVSKÝ, Ivo. Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace