Žák s koktavostí v hodinách zpěvu na základní umělecké škole – Bc. Alena BORKOVÁ
Bc. Alena BORKOVÁ
Bachelor's thesis
Žák s koktavostí v hodinách zpěvu na základní umělecké škole
Pupil with Stuttering in Vocal Lessons at Elementary School of Arts and Music
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi vzdělávání žáka s koktavostí v oboru zpěv na základní umělecké škole. Pedagog tohoto žáka tedy potřebuje znát základní problematiku koktavosti, její etiologii, symptomy a základní přístupy k tomuto postižení. Dále se práce zabývá faktory pro úspěšnou integraci žáka do základní umělecké školy, jakož i legislativním zázemím.Abstract:
The bachelor thesis is focused on educational possibilities of pupils suffering from balbuties within the area of singing at elementary schools of Arts and music. The pupil's pedagogue needs to know the issues related to stuttering, its etiology, symptoms and basic guidelines for approaching this disability. The thesis further explores factors underlying a successful integration of such pupil into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zverejniť od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MgA. Eva Dřízgová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORKOVÁ, Alena. Žák s koktavostí v hodinách zpěvu na základní umělecké škole. Ostrava, 2012. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine ArtsBachelor programme / odbor:
Musical Arts / Singing
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Základní umělecká škola Rožnov pod Radhoštěm
Eva Petruželová