Martina Řehořová
Master's thesis
Psychologie reklamy
psychology of advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním vlivu reklamy na nákupní chování spotřebitelů vybrané společnosti v prostorách státního podniku za využití teoretických poznatků o reklamě a psychologii spotřebitele. Teoretická část zpočátku definuje pojmy z oblasti marketingu, marketingové komunikace a samotné reklamy. Následně je v dalším teoretickém okruhu objasňováno psychologické hledisko, kde se jedná především …viacAbstract:
The thesis examines the impact of advertising on consumer behavior in selected areas of the state company for the use of theoretical knowledge about advertising and consumer psychology. Initially the theoretical part defines the concepts of marketing, marketing communications and advertising itself. Subsequently, the other theoretical circuit elucidated the psychological aspect, where it is all about …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Chýlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková
Názov
Vložil
Vložené
Práva