Bc. Tomáš Hanzlík

Bakalářská práce

Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku

Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingového mixu se specifickým zaměře-ním na mix komunikační a navrhnout vhodné nástroje internetového marketingu pro zvý-šení jeho efektivnosti. Pro tento cíl jsem si vybral herní portál www.playzone.cz. V teore-ticko-metodologické části jsou popsány jednotlivé části marketingového a komunikačního mixu a nástroje komunikačního mix na internetu. V aplikační …více
Abstract:
The aim of this work is to analyze the marketing mix with specific focuses on communica-tion mix and propose appropriate internet marketing tools to increase effectiveness. For this purpose I chose gaming portal www.playzone.cz. In the theoretical-methodological section describes each of the marketing and communication mix and communication mix tools on the Internet. In application part is introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martina Vodičková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích