Bc. Tomáš Hanzlík

Bachelor's thesis

Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku

Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingového mixu se specifickým zaměře-ním na mix komunikační a navrhnout vhodné nástroje internetového marketingu pro zvý-šení jeho efektivnosti. Pro tento cíl jsem si vybral herní portál www.playzone.cz. V teore-ticko-metodologické části jsou popsány jednotlivé části marketingového a komunikačního mixu a nástroje komunikačního mix na internetu. V aplikační …more
Abstract:
The aim of this work is to analyze the marketing mix with specific focuses on communica-tion mix and propose appropriate internet marketing tools to increase effectiveness. For this purpose I chose gaming portal www.playzone.cz. In the theoretical-methodological section describes each of the marketing and communication mix and communication mix tools on the Internet. In application part is introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2014
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Martina Vodičková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích