Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku – Bc. Tomáš Hanzlík
Bc. Tomáš Hanzlík
Bachelor's thesis
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingového mixu se specifickým zaměře-ním na mix komunikační a navrhnout vhodné nástroje internetového marketingu pro zvý-šení jeho efektivnosti. Pro tento cíl jsem si vybral herní portál www.playzone.cz. V teore-ticko-metodologické části jsou popsány jednotlivé části marketingového a komunikačního mixu a nástroje komunikačního mix na internetu. V aplikační …moreAbstract:
The aim of this work is to analyze the marketing mix with specific focuses on communica-tion mix and propose appropriate internet marketing tools to increase effectiveness. For this purpose I chose gaming portal www.playzone.cz. In the theoretical-methodological section describes each of the marketing and communication mix and communication mix tools on the Internet. In application part is introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2013
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/df36b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2014
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martina Vodičková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANZLÍK, Tomáš. \textit{Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2013. Available from: https://theses.cz/id/lh165h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková