Venture Capital a Private Equity. Návrh komunikačnej stratégie. – Patrik Štrama
Patrik Štrama
Master's thesis
Venture Capital a Private Equity. Návrh komunikačnej stratégie.
Venture Capital a Private Equity. Návrh komunikačnej stratégie.
Abstract:
Private equity, nebo soukromý kapitál, je specifickým způsobem financování podniku, kdy prostředky směrují do základního kapitálu firem a neovlivňují cash-flow podniku. Práce poskytuje základní informace o fungování soukromého kapitálu a přehled o trhu private equity v České republice. Jedním ze základních problémů na českém trhu v současnosti je nedostatečná propagace soukromého kapitálu. Komunikační …moreAbstract:
Private equity is a specific way of financing business, which increases the equity of firms and does not affect cash-flow of the business. This thesis provides basic information on the operation of private equity and an overview of the private equity market in the Czech Republic. One of the fundamental problems in the Czech market is currently the lack of promotion of private equity and venture capital …moreAbstract:
Private equity, čiže súkromný kapitál, je špecifickým spôsobom financovania podniku, kedy prostriedky smerujú do základného kapitálu firiem a neovplyvňujú cash-flow podniku. Práca poskytuje základné informácie o fungovaní súkromného kapitálu a prehľad trhu private equity v Českej republike. Jedným z dlhodobých problémov na českom trhu je nedostatočná propagácia súkromného kapitálu. Komunikačná činnosť …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21825
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Petra Kursová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin