Marketingová komunikace Zoo Zlín na sociálních sítích – Kateřina Holíková
Kateřina Holíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Zoo Zlín na sociálních sítích
Marketing communication of Zoo Zlín on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích, a to konkrétně na příkladu Zoo Zlín. Cílem práce je analýza a zhodnocení účinnosti aplikovaných nástrojů marketingové komunikace Zoo Zlín na sociálních sítích. Teoretická část stručně objasňuje pojmy, které souvisejí s marketingovou komunikací, komunikačním mixem, a dále s online komunikací na sociálních sítích. …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication on social networks, specifically on the example of Zoo Zlín. The aim of this work is to analyze and evaluate the effectiveness of applied tools of marketing communication of Zoo Zlín on social networks. The theoretical part briefly clarifies the concepts that are related to marketing communication and communication mix, as well as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86358
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86358
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová