Kateřina Holíková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Zoo Zlín na sociálních sítích

Marketing communication of Zoo Zlín on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích, a to konkrétně na příkladu Zoo Zlín. Cílem práce je analýza a zhodnocení účinnosti aplikovaných nástrojů marketingové komunikace Zoo Zlín na sociálních sítích. Teoretická část stručně objasňuje pojmy, které souvisejí s marketingovou komunikací, komunikačním mixem, a dále s online komunikací na sociálních sítích. …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication on social networks, specifically on the example of Zoo Zlín. The aim of this work is to analyze and evaluate the effectiveness of applied tools of marketing communication of Zoo Zlín on social networks. The theoretical part briefly clarifies the concepts that are related to marketing communication and communication mix, as well as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86358