Bc. Šárka Halámková

Master's thesis

Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů

Perception of Plus Size Models in Advertisements Based on the Gender of Recipients
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním plus size modelek v reklamách v závislosti na pohlaví příjemce reklamního sdělení. Teoretická část popisuje ideál krásy, vliv médií na tělesný vzhled a genderové role a stereotypy v souvislosti s reklamou. Praktická část se zabývá plus size modelingem v kontextu s konkrétními značkami. Díky poznatkům kvantitativního a kvalitativního šetření z praktické části …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to argue the perception of plus size models in advertisements depending on gender of the recipient. The theoretical part describes the ideal of beauty, the influence of the media on physical appearance and gender roles and stereotypes regarding to advertising. The practical part deals with plus size modeling in the specific brands context. Furthermore, the findings from quantitative …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Halámková, Šárka. Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe