Lenka Bubeníková
Bakalářská práce
Trh chovatelských potřeb
The Pet Supplies and Pet Food Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představit situaci na trhu chovatelských potřeb a krmiv pro psy a poukázat na jeho potenciál a příležitosti, které nabízí. Teoretická část je zaměřena na spotřební chování, na proces kupního rozhodování a problematiku segmentace trhu. V druhé části je pozornost věnována významu psa v životě člověka, specifikům, která jsou se segmentem majitelů psů spojena, a charakteristice …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce the situation at the Pet Supplies and Pet Food Market and to point out its potentiality and opportunities which it offers. The theoretical part is focused on the consumer behaviour, the buying decision process and the issue of the market segmentation. The second part deals with the importance of dogs in people's lives, with particularities of the segment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38181
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38181
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím