Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku (firmy) pomocí event marketingu – Ing. Tomáš Vaněk
Ing. Tomáš Vaněk
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku (firmy) pomocí event marketingu
Increasing of competitiveness the selected company (companies) with event marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jedním z relativně nových nástrojů marketingové komunikace a to event marketingem. V cizině ale i v České republice jeho význam prudce roste. Cílem této práce je analyzovat problematiku event marketingu v rámci integrované marketingové komunikace a zároveň jeho praktického využití. V první části se práce věnuje teoretickému náhledu na problematiku event marketingu. Praktická …víceAbstract:
The Bachelor work deals with one of relatively new marketing communication tools called event marketing. In foreign countries, but also in the Czech Republic, its importance has grown rapidly. The aim of this work is to analyze the problems of event marketing within integrated marketing communications and its practical use. The first part of the work deals with theoretical insight into the problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xmqan/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy