Bc. Zuzana Koňařová
Master's thesis
Komunikační strategie
Communication strategy
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba komunikační strategie pro Svářečskou školu 13-360. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a zabývá se problematikou marketingové komunikace s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci. Dále je zde věnována pozornost marketingovému a komunikačnímu mixu a vymezení procesu tvorby komunikační strategie a její implementace. V druhé praktické části …moreAbstract:
The objective of this thesis is to propose a communication strategy for Svářečská škola 13-360. The thesis is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of marketing communication with emphasis on integrated marketing communication. This part presents a process of a communication strategy and its implementation including a description of some instruments of a communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bxyej/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček