Bc. Zuzana Koňařová
Master's thesis
Komunikační strategie
Communication strategy
Anotácia:
Cílem diplomové práce je tvorba komunikační strategie pro Svářečskou školu 13-360. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a zabývá se problematikou marketingové komunikace s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci. Dále je zde věnována pozornost marketingovému a komunikačnímu mixu a vymezení procesu tvorby komunikační strategie a její implementace. V druhé praktické části …viacAbstract:
The objective of this thesis is to propose a communication strategy for Svářečská škola 13-360. The thesis is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of marketing communication with emphasis on integrated marketing communication. This part presents a process of a communication strategy and its implementation including a description of some instruments of a communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bxyej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček