The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity – Mgr. Dominika Beneš Kováčová, Ph.D.
Mgr. Dominika Beneš Kováčová, Ph.D.
Doctoral thesis
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Anotácia:
Cílem této disertační práce je určit, jak je identita celebrity sociálních médií konstruová na v diskurzu. Pro dosažení tohoto cíle se studie zaměřuje na sebe-prezentaci konkrétní skupiny influencerů na sociálních sítích a analyzuje jejich Instagramové příspěvky. Pomocí digitální diskurzivní analýzy jsou prozkoumány nejen způsoby vizuální a lingvistické sebeprezentace a vyprávění příběhů, ale také …viacAbstract:
The aim of this dissertation is to examine in what ways the identity of social media celebrity is constructed in discourse. To achieve that, the study focuses on the self-presentation of a particular group of social media influencers and analyses their Instagram microposts. Through the lens of digital discourse analysis, it investigates the influencers’ visual and linguistic self-presentation practices …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fqkkd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedúci: prof. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Milan Ferenčík, PhD., Carmen Pèrez-Sabater, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEŠ KOVÁČOVÁ, Dominika. \textit{The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity}. Online. Dizertačná práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/lk0fya/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsDoctoral programme / odbor:
English Linguistics / English Linguistics
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Digitální hry ve světě umění: specifika herního média v diskurzu estetických teorií
Dominik Jícha -
The language of conspiracy: A multimodal discourse analysis of fake news texts written in Czech and English.
Martin MIKULÁŠ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická