Modifikácia produktu a jeho vplyv na finančné ukazovatele. – Katarína Šikyňová
Katarína Šikyňová
Diplomová práce
Modifikácia produktu a jeho vplyv na finančné ukazovatele.
Modifikace produktu a jeho vliv na finanční ukazatele
Anotace:
Předmětem diplomovej práce na téma Modifikace produktu a jeho vliv na finanční ukazatele, je navrhnout produkty resp. služby hodné modifikace, přepočítat náklady a obraty této modifikace a následně její celkovou výnosnost pro rekreačně-gastronomickou společnost působící v cestovním ruchu. Samotné kalkulaci předchází vymezení základních pojmů a definice modifikace jako takové a marketingový výzkum formou …víceAbstract:
The main purpose of diploma thesis named The modification of the product and its impact on financial indicators is to design products respectively. services worthy modifications to recalculate the costs and returns of this modification, and consequently its total return for recreational and gastronomic company operating in tourism. The theoretical part of this thesis contains definition of fundamental …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce na tému Modifikácia produktu a jeho vplyv na finančné ukazovatele, je navrhnúť produkty resp. služby hodné modifikácie, prepočítať náklady a obraty tejto modifikácie a následne jej celkovú výnosnosť pre rekreačno-gastronomickú spoločnosť pôsobiacu v cestovnom ruchu. Samotnej kalkulácii predchádza vymedzenie základných pojmov a definícia modifikácie ako takej a marketingový …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Lena Mlejnková
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49860
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Finančné ukazovatele podniku
Lucia Ďurovičová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese
Pavel Suchyňa -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák -
Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie
Iveta Ráčková -
Marketingový výzkum - výzkum propagace a komunikace produktu
Radek Šonka -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš