Britské svátky a písně s nimi spojené – Mgr. Gabriela Adámková
Mgr. Gabriela Adámková
Bakalářská práce
Britské svátky a písně s nimi spojené
British festivals and their songs
Anotace:
Cílem bakalářské práce British Festivals and Their Songs je vytvoření plánů hodin, které se zaměřují na Britské svátky a to: Nový Rok, Svatý Valentýn, Velikonoce, Letní prázdniny, Halloween a Vánoce. Hlavní částí plánu hodiny je píseň, která je v každé hodině různě použita. V každé hodině jsou také použity doplňující aktivity na pochopení a osvojení si základních znaků daného svátku.Abstract:
The aim of this bachelor thesis British Festivals and Their Songs is the creation of lesson plans that are focused on British festivals, namely: New Year’s Day, St. Valentine's Day, Easter, Summer Bank Holiday, Halloween and Christmas. Song is a centrepiece of each lesson plan with different ideas how to use it. There are also additional activities in each lesson plan for the pupils to understand and …víceKeywords
Britské svátky Nový Rok Svatý Valentýn Velikonoce Letní prázdniny Halloween Vánoce plány hodin učení pomocí písniček výuka slovíček výuka pomocí aktivit Key words British festivals New Year’s Day St. Valentine’ Day Easter Summer Bank Holiday Christmas lesson plans teaching through songs teaching vocabulary teaching through activities.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hm9ad/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Suchý
- Oponent: PhDr. Irena Přibylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching and learning English prepositional constructions through activities and games
Zuzana Epelde -
Teaching grammar through song-based activities
Martin Zeman -
Teaching English through Musical Songs
Lucie Čechová -
The use of songs in teaching and their contribution to the motivation of students to learn English
Vít Dostál -
American and British English Pronunciation in English Songs and Learners' Perception of the Differences
Žaneta Voldánová -
Teaching English through listening to music and creating poetry
Adam Kyncl -
Výuka českého jazyka na 1. stupni ZŠ pomocí zábavných aktivit
Žaneta Pácaltová -
Návrh metodického materiálu k výuce první pomoci v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí
Vanda Lízalová