A propos de la néographie phonétisante sur facebook – Kristýna ŠIMČÍKOVÁ
Kristýna ŠIMČÍKOVÁ
Bachelor's thesis
A propos de la néographie phonétisante sur facebook
Speaking of phonetic neography on facebook
Abstract:
The objective of this analytical work is a study of written speech, which resembles spoken form that occurs plentifully in electronic communication. Initially we focus on topic, forms of the communication and then on major object of the work - phonetic neography with which we deal in a corpus containing 5 043 words. This sample, which represents an important part of our research, is characterized by …viacAbstract:
L?objectif de ce travail analytique comporte l?étude des formes écrites qui ressemblent ? l?oral présentant en abondance dans le discours électronique médié. D?abord nous nous concentrons sur le th?me de la communication, leurs formes et ci-apr?s sur le sujet majeur de la néographie phonétisante que nous nous occupons dans le corpus comptant 5 043 mots. Cet échantillon, qui représente une partie importante …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zverejniť od: 14. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jan Lazar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMČÍKOVÁ, Kristýna. A propos de la néographie phonétisante sur facebook. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / French for Business
Práce na příbuzné téma
-
Intégrer la communication médiée par ordinateur en classe de FLE
Markéta FUSKOVÁ -
A propos des désinences verbales dans la CMO
Andrea KLÁŠTERECKÁ -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Facebook-Kommunikation aus linguistischer Sicht. Eine Analyse der Posts in einer Facebook-Diskussion.
Marie Hlavičková -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Assessing the financial performance of startup: The case study of Facebook and Twitter
Orkhan Huseynzade -
Facebook Marketing
Peter Person