Kupní chování českých vysokoškolských studentů v oblasti módy: komparace chování mužů a žen – Libuše Holoubková
Libuše Holoubková
Diplomová práce
Kupní chování českých vysokoškolských studentů v oblasti módy: komparace chování mužů a žen
Purchasing behavior of Czech university students in the field of fashion: a comparison of the behavior of men and women
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat odlišnosti kupního rozhodovacího procesu v oblasti módy mezi českými vysokoškoláky a českými vysokoškolačkami. Pro zjištění rozdílů byla použita sekundární data MML – TGI od společnosti Median a byly provedeny dvě genderově rozdělené focus groups. Každé focus group se zúčastnilo sedm studentů magisterského studia Vysoké školy ekonomické v Praze. Výsledky práce poukazují …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to describe the differences of the purchasing decision-making process in the field of fashion between Czech male university students and Czech female university students. Secondary MML - TGI data from Median were used to identify differences and two gender - focused focus groups were performed. Each focus group was attended by seven master's students at the University …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím