Libuše Holoubková

Master's thesis

Kupní chování českých vysokoškolských studentů v oblasti módy: komparace chování mužů a žen

Purchasing behavior of Czech university students in the field of fashion: a comparison of the behavior of men and women
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat odlišnosti kupního rozhodovacího procesu v oblasti módy mezi českými vysokoškoláky a českými vysokoškolačkami. Pro zjištění rozdílů byla použita sekundární data MML – TGI od společnosti Median a byly provedeny dvě genderově rozdělené focus groups. Každé focus group se zúčastnilo sedm studentů magisterského studia Vysoké školy ekonomické v Praze. Výsledky práce poukazují …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to describe the differences of the purchasing decision-making process in the field of fashion between Czech male university students and Czech female university students. Secondary MML - TGI data from Median were used to identify differences and two gender - focused focus groups were performed. Each focus group was attended by seven master's students at the University …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79997