Kupní chování českých vysokoškolských studentů v oblasti módy: komparace chování mužů a žen – Libuše Holoubková
Libuše Holoubková
Master's thesis
Kupní chování českých vysokoškolských studentů v oblasti módy: komparace chování mužů a žen
Purchasing behavior of Czech university students in the field of fashion: a comparison of the behavior of men and women
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat odlišnosti kupního rozhodovacího procesu v oblasti módy mezi českými vysokoškoláky a českými vysokoškolačkami. Pro zjištění rozdílů byla použita sekundární data MML – TGI od společnosti Median a byly provedeny dvě genderově rozdělené focus groups. Každé focus group se zúčastnilo sedm studentů magisterského studia Vysoké školy ekonomické v Praze. Výsledky práce poukazují …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to describe the differences of the purchasing decision-making process in the field of fashion between Czech male university students and Czech female university students. Secondary MML - TGI data from Median were used to identify differences and two gender - focused focus groups were performed. Each focus group was attended by seven master's students at the University …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79997
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Radek Tahal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLOUBKOVÁ, Libuše. \textit{Kupní chování českých vysokoškolských studentů v~oblasti módy: komparace chování mužů a~žen}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/llgnlv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím