Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci – Bc. Adéla Hübnerová
Bc. Adéla Hübnerová
Bachelor's thesis
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Positioning of Direct marketing in modern marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem moderní marketingové komunikace, stručným vysvětlením tohoto pojmu včetně integrované marketingové komunikace, popsáním tradičních nástrojů marketingové komunikace a důkladnějším zaměřením se na jeden z těchto nástrojů, kterým je přímý marketing neboli direct marketing. Hlavním tématem závěrečné práce je tak moderní přístup k přímému marketingu. Práce specifikuje …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of modern marketing communication, a brief explanation of this concept including integrated marketing communication and description of traditional tools of marketing comunnication with more thorough focus on one of these tools, which is direct marketing. The main topic of the final thesis is a modern approach to direct marketing. The work specifies direct …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ip5ai/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radek Turčáni
- Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček