Bc. Adéla Hübnerová

Bachelor's thesis

Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci

Positioning of Direct marketing in modern marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem moderní marketingové komunikace, stručným vysvětlením tohoto pojmu včetně integrované marketingové komunikace, popsáním tradičních nástrojů marketingové komunikace a důkladnějším zaměřením se na jeden z těchto nástrojů, kterým je přímý marketing neboli direct marketing. Hlavním tématem závěrečné práce je tak moderní přístup k přímému marketingu. Práce specifikuje …more
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of modern marketing communication, a brief explanation of this concept including integrated marketing communication and description of traditional tools of marketing comunnication with more thorough focus on one of these tools, which is direct marketing. The main topic of the final thesis is a modern approach to direct marketing. The work specifies direct …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radek Turčáni
  • Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní