Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci – Bc. Adéla Hübnerová
Bc. Adéla Hübnerová
Bakalářská práce
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Positioning of Direct marketing in modern marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem moderní marketingové komunikace, stručným vysvětlením tohoto pojmu včetně integrované marketingové komunikace, popsáním tradičních nástrojů marketingové komunikace a důkladnějším zaměřením se na jeden z těchto nástrojů, kterým je přímý marketing neboli direct marketing. Hlavním tématem závěrečné práce je tak moderní přístup k přímému marketingu. Práce specifikuje …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of modern marketing communication, a brief explanation of this concept including integrated marketing communication and description of traditional tools of marketing comunnication with more thorough focus on one of these tools, which is direct marketing. The main topic of the final thesis is a modern approach to direct marketing. The work specifies direct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ip5ai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radek Turčáni
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček