Bc. Adéla Hübnerová

Bakalářská práce

Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci

Positioning of Direct marketing in modern marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem moderní marketingové komunikace, stručným vysvětlením tohoto pojmu včetně integrované marketingové komunikace, popsáním tradičních nástrojů marketingové komunikace a důkladnějším zaměřením se na jeden z těchto nástrojů, kterým je přímý marketing neboli direct marketing. Hlavním tématem závěrečné práce je tak moderní přístup k přímému marketingu. Práce specifikuje …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of modern marketing communication, a brief explanation of this concept including integrated marketing communication and description of traditional tools of marketing comunnication with more thorough focus on one of these tools, which is direct marketing. The main topic of the final thesis is a modern approach to direct marketing. The work specifies direct …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radek Turčáni
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní