Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK – Bc. Barbora Hochmannová
Bc. Barbora Hochmannová
Bachelor's thesis
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Proposal and the evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace s primárním zaměřením na oblast online marketingu. Obsažená teoretická východiska dávají základ pro praktickou část, kterou je vytvoření marketingové kampaně na základě stanovených marketingových cílů zkoumaného subjektu. Tím je nová, rychle se rozvíjející Start-upová společnost „The Prostor“, která se zaměřuje na zprostředkování …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of integrated marketing communication with the primary focus on online marketing. The theoretical basis gives a starting point for the practical part, which is a marketing campaign based on marketing objects of examined subject. The subject of the examination is a new, fast-growing Start-up company called „The Prostor“, which focuses on mediation of short-term lease …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fyey5/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček