Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK – Bc. Barbora Hochmannová
Bc. Barbora Hochmannová
Bachelor's thesis
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Proposal and the evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace s primárním zaměřením na oblast online marketingu. Obsažená teoretická východiska dávají základ pro praktickou část, kterou je vytvoření marketingové kampaně na základě stanovených marketingových cílů zkoumaného subjektu. Tím je nová, rychle se rozvíjející Start-upová společnost „The Prostor“, která se zaměřuje na zprostředkování …viacAbstract:
The thesis deals with the topic of integrated marketing communication with the primary focus on online marketing. The theoretical basis gives a starting point for the practical part, which is a marketing campaign based on marketing objects of examined subject. The subject of the examination is a new, fast-growing Start-up company called „The Prostor“, which focuses on mediation of short-term lease …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fyey5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček