Samuel Ifebe
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum produktu
Product marketing research
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem produktu a jaké vlivy mají na zákazníky při nákupu. Práce je rozdělena na dvě části na teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětleno, co je to marketingový výzkum, jak probíha a metodika sběru dat. Praktická část je naopak zaměřená na to prozkoumat důležitost cen, vizuálů a popisů produktů v odvětví elektronického obchodování se zaměřením …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing research of the product and what influences they have on customers when buying. The thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part explains what marketing research is, how it is conducted and the methodology of data collection. The practical part, on the other hand, is aimed at exploring the importance of prices, visuals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y56wb/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák