Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022 – Bc. Anna Marie Bukovanská
Bc. Anna Marie Bukovanská
Diplomová práce
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Trends in political marketing on the example of elections ...
Anotace:
Cílem této diplomové práce je se zaměřit na problematiku politického marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021 a komunálních voleb v roce 2022. Pozornost je zaměřena na trendy v politické reklamě na sociální síti Facebook. Práce nejprve vyloží relevantní teoretická východiska, zejména bude prezentován a problematizován pojem politický marketing. Také budou popsány volební preference …víceAbstract:
The aim of this thesis is to focus on the issue of political marketing using the example of the elections to the Chamber of Deputies in 2021 and the municipal elections in 2022. The focus is on trends in political advertising on Facebook. The thesis will first lay out the relevant theoretical background, in particular, the concept of political marketing will be presented and problematized. Also, electoral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l7ppq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUKOVANSKÁ, Anna Marie. \textit{Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/llxmmj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Volby 2017 a mediální kampaň
Barbora Ptáčková -
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Pavlína Ella Ondrová -
Komunální volby 2014 v Brně: analýza volebních kampaní
Eva Málková -
Prezidentské volby v USA: analýza financování prezidentských voleb s ohledem na volby v roce 2008
Lenka Hrochová -
The Importance of Emotions in Language: Presidential campaign
Tereza Laumerová -
Prezidentské volby v soudní judikatuře
Tereza Štouračová -
Prostorová diferenciace volební podpory stran ODS a ANO 2011 v letech 2010 a 2013
Tomáš NETRVAL