Bc. Anna Marie Bukovanská

Diplomová práce

Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022

Trends in political marketing on the example of elections ...
Anotace:
Cílem této diplomové práce je se zaměřit na problematiku politického marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021 a komunálních voleb v roce 2022. Pozornost je zaměřena na trendy v politické reklamě na sociální síti Facebook. Práce nejprve vyloží relevantní teoretická východiska, zejména bude prezentován a problematizován pojem politický marketing. Také budou popsány volební preference …více
Abstract:
The aim of this thesis is to focus on the issue of political marketing using the example of the elections to the Chamber of Deputies in 2021 and the municipal elections in 2022. The focus is on trends in political advertising on Facebook. The thesis will first lay out the relevant theoretical background, in particular, the concept of political marketing will be presented and problematized. Also, electoral …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace