Evropská unie a podnikatelský sektor, čerpání zdrojů z Evropských fondů – Bc. Ondřej Kubrycht
Bc. Ondřej Kubrycht
Bakalářská práce
Evropská unie a podnikatelský sektor, čerpání zdrojů z Evropských fondů
The EU and business sector, founding from the European funds
Anotace:
Hlavním cílem této práce je uchopit a prozkoumat možnosti podpory rozvoje lidských zdrojů z pohledu malých a středních podniků prostřednictvím strukturálních fondů EU. Práce pracuje s tezí, že vstupem České republiky do Evropské unie se otevřely nové příležitosti pro malé a střední podniky v oblasti podpory lidských zdrojů. Nehledě na výzvy spojené s čerpáním ze strukturálních fondů, je podpora EU …víceAbstract:
The main purpose of this thesis is to grasp and analyse the possibilities for the further development of the human resources of the small and middle enterprises via the financial support from the EU structural funds. The main idea is that with the entry of the Czech Republic to the EU the new possibilities for the support of the human resources of the above indicated type of enterprises have came up …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/psivu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2010
- Vedoucí: Ing. Josef Budík, CSc.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík