Polina Halytska

Bachelor's thesis

Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz

Creation of online communication strategy for the brand Europarfemy.cz
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz, která prodává parfémy a kosmetiku. Mezi použité metody patří kvantitativní výzkum a rešerše online zdrojů i literatury. Teoretická část obsahuje klíčové pojmy, nezbytné pro tvorbu strategie komunikace. Uvádí se v ní, co je marketingová komunikace, za jakým účelem se provádí, pomocí kterých nástrojů a za …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of online communication strategy for the brand Europarfemy.cz, which sells perfumes and cosmetics. The methods used include quantitative research and searches of online sources and literature. The theoretical part contains key concepts necessary for creating a communication strategy. It states what marketing communication is, for what purpose it is carried …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2023
  • Supervisor: Filip Truhlář
  • Reader: Alžbeta Gburíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89705