Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz – Polina Halytska
Polina Halytska
Bachelor's thesis
Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz
Creation of online communication strategy for the brand Europarfemy.cz
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz, která prodává parfémy a kosmetiku. Mezi použité metody patří kvantitativní výzkum a rešerše online zdrojů i literatury. Teoretická část obsahuje klíčové pojmy, nezbytné pro tvorbu strategie komunikace. Uvádí se v ní, co je marketingová komunikace, za jakým účelem se provádí, pomocí kterých nástrojů a za …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of online communication strategy for the brand Europarfemy.cz, which sells perfumes and cosmetics. The methods used include quantitative research and searches of online sources and literature. The theoretical part contains key concepts necessary for creating a communication strategy. It states what marketing communication is, for what purpose it is carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89705
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Alžbeta Gburíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová