Věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníka – Ing. Marie Čakijová
Ing. Marie Čakijová
Master's thesis
Věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníka
Loyalty programs as a customer's loyalty bulilding tool
Abstract:
Ve své diplomové práci „Věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníka“ navazuji na svou bakalářskou práci, týkající se analýzy marketingových kampaní. Cílem této práce je zhodnocení efektivnosti věrnostních programů, převážně na základě dostupné odborné literatury, vymezení hlavních definic a pojmů a podat ucelený přehled o významu loajality. V praktické části se detailněji zabývám věrnostním …moreAbstract:
In my diploma thesis „Loyalty programs as a customer’s loyalty building tool“ I continue in my bachelor thesis which was about analyses of marketing campaignes. The goal of this paper is to evaluate the effect of loyalty programs, primarily on the basis of specialized literature, draw main definitions and concepts and to give a comprehensive overview of loyalty importace. In the practical part I primarily …moreKeywords
Loajalita věrnostní program řízení vztahů se zákazníky průzkum spokojenosti zákazníků měření efektivnosti retence permission marketing rozhodovací proces budování značky Loyalty Loyalty program Customer relationship management Customers satisfaction survey Effect measuring Retention Premission marketing Decision process Brand building
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cejnw/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane