Ing. Marie Čakijová

Master's thesis

Věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníka

Loyalty programs as a customer's loyalty bulilding tool
Abstract:
Ve své diplomové práci „Věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníka“ navazuji na svou bakalářskou práci, týkající se analýzy marketingových kampaní. Cílem této práce je zhodnocení efektivnosti věrnostních programů, převážně na základě dostupné odborné literatury, vymezení hlavních definic a pojmů a podat ucelený přehled o významu loajality. V praktické části se detailněji zabývám věrnostním …more
Abstract:
In my diploma thesis „Loyalty programs as a customer’s loyalty building tool“ I continue in my bachelor thesis which was about analyses of marketing campaignes. The goal of this paper is to evaluate the effect of loyalty programs, primarily on the basis of specialized literature, draw main definitions and concepts and to give a comprehensive overview of loyalty importace. In the practical part I primarily …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní