Analýza marketingové komunikace projektu Trabantem napříč kontinenty – Kristýna Brožková
Kristýna Brožková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace projektu Trabantem napříč kontinenty
Analysis of the marketing communication of the project Trabantem napříč kontinenty
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci projektu Trabantem napříč kontinenty a navrhnout vlastní řešení. V části praktické jsou definována teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace. Jsou zde vysvětleny takové pojmy jako marketingový či komunikační mix, guerilla marketing, nebo také Facebook či Instagram. Praktická …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis consists of theoretical and practial parts. The aim of this Thesis is to analyze marketing communications of the project Trabantem napříč kontinenty and to propose own solution. In the theoretical part, the theoretical description of marketing and marketing communications is defined. Terms like marketing or communication mix, guerilla marketing, or Facebook and Instagram are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Diana Dubská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová