Kristýna Brožková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace projektu Trabantem napříč kontinenty

Analysis of the marketing communication of the project Trabantem napříč kontinenty
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci projektu Trabantem napříč kontinenty a navrhnout vlastní řešení. V části praktické jsou definována teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace. Jsou zde vysvětleny takové pojmy jako marketingový či komunikační mix, guerilla marketing, nebo také Facebook či Instagram. Praktická …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis consists of theoretical and practial parts. The aim of this Thesis is to analyze marketing communications of the project Trabantem napříč kontinenty and to propose own solution. In the theoretical part, the theoretical description of marketing and marketing communications is defined. Terms like marketing or communication mix, guerilla marketing, or Facebook and Instagram are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Diana Dubská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54770