Budování athlete brand image na Instagramu: Komparace vlivu obsahu postů na placenou spolupráci a follower engagement v kontextu atletiky – Adéla Hálová
Adéla Hálová
Bakalářská práce
Budování athlete brand image na Instagramu: Komparace vlivu obsahu postů na placenou spolupráci a follower engagement v kontextu atletiky
Building athlete brand image on Instagram: comparing the impact of post content on paid engagement and follower engagement in the context of athletics
Anotace:
Práce se zabývá vlivy působící na tvorbu athlete brand image na vybrané sociální síti. Cílem práce je komparace příspěvků mezi vybranými atlety v návaznosti na jednotlivé dimenze MABI, follower engagement a pohlaví. Zmíněné vlivy jsou charakterizovány v literární rešerši a tvoří podklad pro tvorbu výzkumných otázek a hypotéz. Sběr dat probíhá prostřednictvím pozorování aktivity vybraných sportovců …víceAbstract:
The thesis deals with the influences on the creation of athlete brand image on a selected social network. The aim of the work is to compare the posts between the selected athletes in relation to the different dimensions of MABI, follower engagement and gender. The aforementioned influences are characterized in the literature review and form the basis for the development of the research questions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2024
- Vedoucí: Petr Šimáček
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁLOVÁ, Adéla. \textit{Budování athlete brand image na Instagramu: Komparace vlivu obsahu postů na placenou spolupráci a follower engagement v kontextu atletiky}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lnjg28/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring tenisových turnajů
Klára Brokešová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Darování a sponzoring
Karel Beránek -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Libor Sojka -
Sponzoring hotelů směrem k nestátním neziskovým organizacím – případové studie
Adriana Černá -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Sponzoring umění / Sponzoring a Art banking v Unicredit Bank
Audrey Stemberg