Bc. Natálie Marášková

Diplomová práce

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Project of Improving Marketing Communication in a Selected Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je provedena literární rešerše v oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a jsou popsány vybrané analytické metody. Praktická část této práce představuje vybranou společnost a je zaměřena na analýzu její stávající marketingové …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to develop a project aimed at improving marketing communication in a selected company. The theoretical part of the thesis includes literature research in the field of services marketing, marketing communication, marketing research and description of the selected analytical methods. The practical part of this thesis presents the selected company and focuses on the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marášková, Natálie. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe