Věrnostní program vybrané organizace – Bc. Tereza Jíšová
Bc. Tereza Jíšová
Bachelor's thesis
Věrnostní program vybrané organizace
Loyalty Programme of a Company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a jejich rolí v rámci integrované marketingové komunikace. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám vymezením hlavních teoretických východisek v rámci podpory prodeje, resp. věrnostních programů. Úvod do praktické části je věnován charakteristice společnosti Starbucks, jejímu věrnostnímu programu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the problem of loyalty programs and their role in integrated marketing communications. This thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the definition of the main theoretical assumptions concerning the sales promotion and loyalty programs in particular. Introduction to the practical part is devoted to characteristics of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a7g84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček