Marketingový mix společnosti Kluge & Co – Bc. Svobodová Svobodová
Bc. Svobodová Svobodová
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Marketing mix of Kluge & Co
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingového mixu. Cílem práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Na základě provedení situační analýzy bylo zjištěno, že největší nedostatky v rámci marketingového mixu má společnost právě v marketingové komunikaci a distribuci. V rámci marketingového průzkumu byla použita metoda dotazování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of marketing mix. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing mix of the company and to suggest possible improvements in this area. Based on the situational analysis, it was found that the company's biggest deficiencies in the marketing mix were in the marketing communication and distribution. In the marketing research the method of questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/czgn3/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Svobodová. \textit{Marketingový mix společnosti Kluge \&{}amp; Co}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/lo7ny6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková