Bc. Monika Dobešová

Bachelor's thesis

Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu

Copywriting as a marketing tool and help site visitors
Abstract:
Bakalářská diplomová práce popisuje současný stav copywritingu, jaké jsou jeho zásady, metody a jak vypadá copywriting dnešní doby. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozpracovány metody a zásady současného copywritingu, se zaměřením především na to, jak copywriting může zásadně pomoci zákazníkovi orientovat se na stránce a tím dojít k jeho chtěnému cíli …more
Abstract:
Bachelor thesis describes the current state of copywriting, what are its principles, methods, and what is copywriting today. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with methods and principles of contemporary copywriting, focusing primarily on how copywriting can significantly help the customer to orientate on the website which leads customer to the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta